خرید بک لینک چگونه سئو سایت شما را نابود می کند ؟
نوشته شده توسط : مهمان نواز


راهنمای خرید ساخت بک لینک رایگان بک پیوند ارزان و بک لینک و پیوند توانا برای عده ای که در‌پی فروش بک پیوند مستمر جهت لینک و پیوند سازی فرنگی ارزان می‌باشند و تصمیم دارا‌هستند که offpage تارنما را خودشان انجام دهند، بسیار کاربردی میباشد. ولی در‌حالتی که که‌این راهنما بر مبنای تجربه حقیقی و واقعی و case study باشد. اینجانب درین نوشته‌ی علمی تجربیات و مطالعات خودم را راجع به خرید بک پیوند در فضای بهینه سازی جمهوری اسلامی ایران را با شما به اشتراک می‌گذارم و امیدوارم قبل از خرید بک پیوند های فالو و تضمینی ، این نوشته‌علمی را به طور بدون نقص مطالعه کرده باشید. اینجانب با یک سری نمونه حقیقی وواقعی به شما خواهم اظهار کرد که خرید بک لینک و پیوند در بهبود جايگاه یک برگه اثر مثبت یا این که منفی خواهد داشت و دقت شمارا به نکاتی اساسی جلب می‌کنم.

مراد ما از خرید بک پیوند چه میباشد ؟
خرید بک پیوند یعنی اخذ پیوند فالو از وب سایت های دیگر در ازاء پرداخت پول. ( برخی از فروشنده ها در ازاء بک لینک و پیوند No-Follow هم از شما پول می‌گیرند). اما نوع رپورتاژ اطلاع رسانی از این مقوله مستقل میباشد. خرید بک پیوند کلاً به ۲ دسته پایین تقسیم بندی میگردند :

وضعیت اولیه : فروشنده در ازاء اخذ وجه، لینک و پیوند وب سایت شما‌را با انکرتکست دلخواه شما، در وب سایت های دیگر درج می نمایند. معمولا این لینک و پیوند ها به طور پیوند های پروفایلی یا این که کامنتی می‌باشند. این فروشنده ها، لیستی از وبسایت هایی که قابلیت درج لینک و پیوند فالو در آنان وجود دارااست را برای خودشان فراهم کرده اند و به محض اخذ توصیه، پیوند وبسایت شمارا درین تارنما ها درج می نمایند. شاید به شما بگویند که تارنما های جان دار در لیست ما، دامین اتوریتی یا این که پیج اتوریتی بالایی دارا‌هستند، البته گول نخورید و اینها تنها بازار گرمی میباشد.

موقعیت دوم : لینک و پیوند تارنما شمارا با انکر تکست دلخواه به طوری در تارنما قرار می‌دهند که در مجموع صفحه ها آن تارنما نمایان گردد. فرض فرمائید تارنما example.com دارنده ۱۰۰ هزار ورقه باشد. در‌صورتی‌که لینک و پیوند وب سایت شما در فوتر example.com درج خواهد شد، ناگهان در بازه زمانی مقطع کوتاهی تا ۱۰۰٫۰۰۰ بک پیوند برای ورقه تارنما شما ساخته میشود. در واقع از یک دامنه، تعداد خیلی متعددی بک پیوند اخذ میکنید.





:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: